Coneix estratègies provades de marca personal per a negocis de serveis lingüístics. Ens recolzarem en eines potents per donar idees per al teu propi negoci de traducció. Planteja els teus dubtes concrets en la consultoria en directe.
ODALITAT: Activitat en línia (reemissió disponible)
INSCRIPCIONS: Ompliu el formulari
AFORAMENT LIMITAT: 130 places
DATA LÍMIT d’inscripció i pagament: 20 de febrer de 2024
IDIOMA: Castellà
Les places s’atribuiran per ordre d’inscripció i pagament.
ETIQUETA: #APTIC_MARCAPERSONAL4
CONJUNT DE 4 PÍNDOLES «MARCA PERSONAL»
Píndola 1: Proposta de valor _ 11 de gener de 2024
Píndola 2: Perfil de LinkedIn _ 25 de gener de 2024
Píndola 3: Introducció a la identitat verbal _ 8 de febrer de 2024
Píndola 4: Consultoria sobre estratègies de marca personal _ 22 de febrer de 2024
PREU PÍNDOLA 1
Socis de l’APTIC: 12 €
Estudiants de grau: 12 €
FIT, Xarxa Vértice, AETI o MET: 15 €
No socis: 20 €
PREU CONJUNT DE PÍNDOLES 1, 2, 3 i 4
Socis de l’APTIC: 41 €
Estudiants de grau: 41 €
FIT, Xarxa Vértice, AETI o MET: 51 €
No socis: 68 €
PROFESSORA
Marián Amigueti és traductora i revisora d’anglès i alemany a l’espanyol. Va estudiar Traducció i Interpretació a la Universitat de Granada, i va fer un màster en Traducció i Noves Tecnologies a la Universitat Autònoma de Barcelona. Posteriorment, es va formar com a correctora professional a l’escola Cálamo y Cran, com a copywriter a l’escola de Maïder Tomasena i, com a consultora de marca personal, amb Irene Milián a l’Escuela Brandea. Entre les seves especialitats, destaquen els continguts sobre enginyeria, màrqueting i ciències de la salut. Des del 2016 és mentora i tutora de pràctiques de traducció amb clients particulars, la Universitat de Valladolid i Asetrad. Marián motiva i acompanya professionals autònoms i empreses del sector de la traducció amb coneixements, eines i dinàmiques que els ajuden a adquirir soltesa en la traducció, a consolidar la seva marca personal i a posicionar-se més bé al mercat.