Data: dissabte, 16 de gener de 2010, de 10.30 a 13.30 h i de 15.00 a 18.00 h
Durada: 6 hores
Lloc: seu d’APTIC
Preu: socis d’APTIC, ASETRAD i MET: 75 €, no socis: 135 €
Nombre de places: 30
Data límit d’inscripció i pagament: 13 de gener de 2010
PLACES EXHAURIDES
Introducció
Sou uns romàntics de la traducció i us costa veure la vostra professió com a empresaris? Acabeu de llicenciar-vos i no sabeu com llençar-vos al món professional? Fa temps que ja traduïu, però us agradaria fer més clients i no sabeu com gestionar-ho? Amb aquest curs, aprendrem a fer un pla econòmic i de màrqueting, i també descobrirem eines per saber vendre’ns de manera eficaç i gestionar millor el nostre negoci.
Temari
El pla de màrqueting
1. Introducció al màrqueting
2. Què és un pla de màrqueting?
3. Atributs
4. Avantatges
5. Etapes
• Diagnòstic
• Anàlisis de situació: la competència
• Anàlisis de mercat : el client
• Anàlisis F.O.D.A.
• Estratègies
• Segmentació i posicionament
• Màrqueting operatiu: el MK mix
• El business plan
El pla econòmic indispensable abans de començar
1. Pla d’inversió inicial
2. Previsió de tresoreria
La importància d’una comunicació eficaç
1. MK directe
2. Internet
3. Visita a un client
4. Documentació comercial
Consells pràctics
Professora
La sessió anirà a càrrec de Sílvia Sabrià, llicenciada en Traducció i Interpretació per la UAB, traductora jurada d’anglès, llicenciada en Ciències Empresarials per la Universitat de Girona i especialitzada en direcció de màrqueting i màrqueting conceptual per ESADE i EADA respectivament. En la seva faceta d’assalariada ha treballat com a brand manager, responsable de definir i executar el màrqueting estratègic, així com de product manager senior amb la tasca de dissenyar i executar el pla de màrqueting de diverses empreses multinacionals, entre d’altres. Pel que fa a la seva faceta de traductora, podem destacar la traducció al català del llibre Mites australians.
Inscripcions
Per preinscriure-us a aquest curs, empleneu aquest formulari i envieu-lo a activitats@aptic.cat.