Data: 10 de desembre de 2010
Hora: 19 hores
Lloc: Seu de l’APTIC
L’activitat és gratuïta, però és imprescindible reservar plaça prèviament.
Introducció
Sovint, els professionals d’una disciplina concreta estan perfectament capacitats i qualificats per dur a terme la seva feina. Tanmateix, amb massa freqüència, es troben amb la paradoxa que els seus col•laboradors o clients potencials no acaben d’entendre quina és exactament la seva tasca. L’èxit professional depèn de molts factors, com ara fer valer els nostres punts forts com a professionals, saber vendre un producte o servei i conèixer quins aspectes diferencials poden decantar la balança cap a un o altre expert. En aquesta xerrada farem una ullada a totes aquestes qüestions i aportarem informació útil sobre el que cal fer i el que mai s’ha de fer quan ens comuniquem en l'àmbit professional.
Ponent
La presentació anirà a càrrec de Núria Berengueras, periodista, communications manager i copy creativa.
Com assistir-hi
La xerrada és gratuïta i està oberta tant als socis com als no socis d'APTIC. Tanmateix, com que el local té una capacitat limitada, és imprescindible confirmar l'assistència per correu electrònic a l'adreça activitats@aptic.cat, o bé trucar al telèfon 932 075 706
durant l'horari d'atenció al públic d'APTIC (de dilluns a divendres, de 10 a 14 h). La data límit d'inscripció és el 8 de desembre. Us confirmarem per correu electrònic l'adjudicació de la plaça.
Un cop acabada la xerrada, se celebrarà el sopar de Nadal de l’associació, al restaurant DIVINUS (C/Rossellò 255 – preu del menú: 20,50 € iva inclòs). Us preguem que confirmeu l’assistència al sopar en un correu electrònic apart, amb l’assumpte “sopar de Nadal”.
Us esperem el dia 10 de desembre a la seu de l'APTIC!
La Comissió d'Activitats d'APTIC
Recordeu que podeu consultar el calendari d'activitats per al segon
semestre del 2010.
Ben aviat publicarem el nou calendari d’activitats per al 2011!