Xerrada: El TERMCAT des de dins

Publicat a Cursos i activitats | 01/09/09

Per al proper 18 de setembre, hem organitzat una activitat que esperem que sigui del vostre interès. Es tracta d’una xerrada anomenada «El TERMCAT des de dins», que tindrà lloc a la seu del TERMCAT (Diputació, 119, 5a planta) a les 10.30 h. Durant la xerrada, coneixerem com funciona el TERMCAT, quin és l’organigrama del centre, quins són els processos que se segueixen per a la creació de terminologia i la validació de traduccions, etcètera. Tot seguit, ens ensenyaran les instal·lacions i hi haurà un torn de preguntes i comentaris per tal que puguem saber més coses (i aportar la nostra opinió) sobre eines tan útils per als traductors com ara el Cercaterm, la Neoloteca, la Biblioteca en Línia, l’Apunt terminològic, la Finestra neològica i la Consulta del mes que ofereix el web del TERMCAT.

L’activitat és gratuïta, però l’aforament és limitat, de manera que, si voleu assistir-hi, us preguem que escriviu un missatge a secretaria@aptic.cat o bé truqueu al 932 075 706 durant l'horari d'atenció al públic d’APTIC (de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores).

Us hi esperem!

Deixa un comentari.

Accés socis

:
:

Categories

Subscripcions

Enllaç a les subscripcions

Rep per correu les actualitzacions:

Subscripcions per FeedBurner

Ja podeu consultar el nou calendari d'activitats creat per la Comissió d'Activitats de l'APTIC per al primer semestre del 2012. Esperem que us resulti interessant!

Bona notícia: l'Ajuntament de Barcelona elimina el preu públic de recollida de residus als professionals que treballen a casa amb una superfície d'activitat declarada inferior als 25 metres quadrats i sense personal al seu càrrec. Podeu llegir la notícia aquí.

«Europa posseeix un autèntic tresor lingüístic: a les 23 llengües oficials de la UE se sumen els idiomes de més de 60 comunitats territorials o minoritàries i les llengües dels ciutadans originaris d'altres països i continents.»

Us recomanem la lectura d'aquest article sobre la biografia de María Moliner publicada per Imma de la Fuente.

Iván Vega és un dels pocs intèrprets de finès-castellà que té el Parlament Europeu. Podeu veure’l en el vídeo que trobareu entrant a aquesta notícia.

Etiquetes