Presentació del Centro Español de Derechos Reprográficos (CEDRO)

Publicat a Cursos i activitats | 12/11/09

Els traductors, com a autors que som, tenim una sèrie de drets de propietat intel·lectual sobre les nostres obres publicades que sovint desconeixem. Per això, APTIC ha convidat l'associació que s'encarrega de gestionar aquests drets, el Centro Español de Derechos Reprográficos (CEDRO), per fer una presentació de l'entitat al col·lectiu dels traductors, detallar quins són aquests drets que ens corresponen i exposar els avantatges de què gaudeixen els seus socis.

CEDRO és l'associació sense ànim de lucre d'autors i editors de llibres, revistes i altres publicacions, editades en qualsevol mitjà i suport, que s'encarrega de defensar i gestionar de forma col·lectiva els seus drets de propietat intel·lectual de tipus patrimonial (reproducció, transformació, comunicació pública i distribució). La seva missió és representar i defensar els interessos legítims d'autors, entre els quals s'inclouen els traductors, i editors de llibres i publicacions periòdiques, facilitant i promovent l'ús legal de les seves obres.

La presentació anirà a càrrec de Joana Morata i Patrícia Riera Barsallo, membres de la delegació de Catalunya.

La xerrada és gratuïta i està oberta tant als socis com als no socis d'APTIC. Tanmateix, com que el local té una capacitat limitada, és imprescindible confirmar l'assistència per correu electrònic a l'adreça activitats@aptic.cat, o bé trucar al telèfon 932 075 706 durant l'horari d'atenció al públic d'APTIC (de dilluns a divendres, de 10 a 14 h). La data límit d'inscripció és el 6 d'octubre. Us confirmarem per correu electrònic l'adjudicació de la plaça.

Us esperem el dia 8 d'octubre a la seu d'APTIC!

La Comissió d'Activitats d'APTIC

Deixa un comentari.

Accés socis

:
:

Categories

Subscripcions

Enllaç a les subscripcions

Rep per correu les actualitzacions:

Subscripcions per FeedBurner

Ja podeu consultar el nou calendari d'activitats creat per la Comissió d'Activitats de l'APTIC per al primer semestre del 2012. Esperem que us resulti interessant!

Bona notícia: l'Ajuntament de Barcelona elimina el preu públic de recollida de residus als professionals que treballen a casa amb una superfície d'activitat declarada inferior als 25 metres quadrats i sense personal al seu càrrec. Podeu llegir la notícia aquí.

«Europa posseeix un autèntic tresor lingüístic: a les 23 llengües oficials de la UE se sumen els idiomes de més de 60 comunitats territorials o minoritàries i les llengües dels ciutadans originaris d'altres països i continents.»

Us recomanem la lectura d'aquest article sobre la biografia de María Moliner publicada per Imma de la Fuente.

Iván Vega és un dels pocs intèrprets de finès-castellà que té el Parlament Europeu. Podeu veure’l en el vídeo que trobareu entrant a aquesta notícia.

Etiquetes